God kväll!

Jag skulle egentligen skrivit imorse men så skulle datan ha sitt eget liv så tyvärr vart det inget. Idag så har jag vart i skolan, en liten stund iaf sen så hälsade jag på Papi och sedan den där så kallade Fredik =)
Det vart en sväng förbi kusin Kristina på kaffe, glasstårta och lite yatzy såklart, även fast det inte gick så bra så va det allt kul iaf ^^ Gick hem för att äntligen äta och kollade in idol, Olle va utan tvekan den bästa! Vilken röst!

Sen tog jag och Kristana den långa promenaden över till coop för att köpa pringels, Julmust köpte jag också! Här ska det allt börjas i tid xD

Nu är jag mätt av för mkt dricka och chips, kvällen avslutade jag och min älskade syster med lite kort på oss ♥








Nu är det dags att sova, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0